dBpoweramp Music Converter 13.5 Full Version

dBpoweramp Music Converter 13.5

Tahukan Anda tentang apa itu dBpoweramp? 
dBpoweramp adalah Ripping CD Audio dan Konversi Audio File. CD Ripping: sangat penting untuk cepatnya rip, bebas dari kesalahan dan memiliki kualiti metadata. CD Ripper rips yang cepat. Secure Ripping adalah keahlian dBpoweramp: dBpoweramp dianggap sebagai produk yang paling selamat dalam ripping sesuatu file muzik di dalam pc anda, dan tidak hairanlah jika ia merupakan AccurateRip. PerfectMeta menggunakan penyedia layanan Internet 4 metadata secara simulasi dalaman yang terhad, bukan hanya satu premi, tapi dua iaitu Semua Media Panduan dan GD3, di samping MusicBrainz dan FreeDB, membetulkan setiap kesalahan, seperti perbaikan terhadap kesalahan dalam pengejaan.


Apakah Anda mencari tool audio convertions? Jika ya, Jawapannya adalah dBpoweramp Music converter, mengapa?kerana dbPoweramp Music Converter telah menjadi standart tool untuk konvert audio, lebih dari 15 tahun telah ada di bidang penyempurnaan CD Ripping dan Audio Conversion. Lebih dari 20 juta pengguna di dunia menggunakan dBpoweramp.
Kelebihan Yang Ada :
• Mengkonvert file audio dengan kesederhanaannya. mp3, mp4, m4a (iTunes / iPod), Windows Media Audio (WMA), Ogg Vorbis, AAC, Monkeys Audio, FLAC, Apple Lossless (ALAC) dan pelbagai lagi nama yang di khaskan.
• Support Multi CPU Encoding
• Rip digital merakam audio CD (dengan CD Ripper)
• Batch Convert mengkonversi banyak file dengan satu klik.
• Windows Integration popup info tips, sifat audio, kolom, mengedit ID-Tags,
• DSP Effects seperti Volume Normalize, atau Graphic EQ [Power Pack Option],
Jika boleh dikatakan, tidak ada program audio lainnya yang mengkonvert file audio multi format lebih dari dBpoweramp, mereka yang menciptakan program ini telah menghabiskan waktu 8 tahun untuk menyempurnakan format-complete dan stabil konversion yang amat berguna untuk anda semua.
Petunjuk Install : 
1. Download dan ekstrak
2. Lakukan intall dengan memilih dMC-R13.5-Ref.exe
3. Selesai Install, buka folder crack.
4. Dalam folder crack, sila Copy POWERPACK.bin dan paste ke direktori C:/Program Files/dBpoweramp
5. Selesai.
dBpoweramp Music Converter 13.5

No comments:

Post a Comment